GEZA KOLAB
Love is hate, like truth the reason to lie
Sex your style! Find your VIP side!

vineri, 6 noiembrie 2009

I love zegz (oh yeah! f*ck my sweet pussy)

Internetul este cel mai simpatic mod de a cunoaște oameni. Poți fi oricine vrei tu să fii (fetiță, bunic, târfă, șmecheraș de cartier - le-am încercat pe toate eheheh)... Ce se întâmplă când dincolo de dimensiunea "chat" se decide să se întâlnească persoana din spatele unui nick-name?

Eram sub o perioadă de stres la universitate... multe examene. Nu știu de ce, dar apetitul sexual ajunge la cote maximale când sunt stresată. Ca și când nu ar fi suficient că sufăr de nimfomanie, dorința sexuală era de necontrolat. Îmi amintesc perfect acea zi de vară toridă: stăteam goală așezată în fotoliu cu ventilatorul pus pe viteza 3 (maxim!) și cu laptop-ul pe unul dintre brațele fotoliului... pe chat. Discutam cu foarte multe persoane, în general numai despre sex. Eram conectată cu profilul "bitchyNIMF", cu o singură fotografie invitantă, dar cenzurată (la față era cenzura... fluturașul mi se vedea perfect! :-) ). Poza era chiar reușită, mi-o făcuse Martha într-o vacanță în Ibiza. Eram beată și drogată, încât nu îmi amintesc momentul respectiv, dar Martha susține că îmi pusesem în mostră fluturașul pe masa unui bar urlând baristului să îi dea de băut că e fierbinte! LOL E foarte probabil să fie adevărată povestea. Dar să continuăm...

Eram goală și fierbinte, pofticioasă peste măsură, iar din sumedenia de bărbați (sper!) cu care vorbeam, unul părea înfocat cel puțin la fel de mult ca mine. Așa că, în loc să folosesc vibratorul pe webcam, mă decid să îi propun o întâlnire. Eram sigură că nu arăta așa cum s-a descris (cică nu avea nicio poză), dar eram hotărâtă să îl întâlnesc, eram prea horny și el părea un taur în călduri. A zis imediat "da". Stabilim întâlnirea în Piazza della Borsa, dupa exact o oră, sub statuia leului înaripat. Urma să ne întoarcem la mine acasă, de asta am privit în jur... era ordine, ca întotdeauna de altfel. Coșulețul cu prezervative Durex era full... lubrifiantul Megasol pregătit pentru sex anal... eu deja udă doar la gândul că voi fi satisfăcută. Mă întreabă el... cum voi fi îmbrăcată. Îmi arunc ochii spre rafturile cu pantofi și îmi atrag privirea o pereche de sandale Versus: turquoise și verde fistic, cu accesorii în lemn pictat în galben soleil, platformă în lemn... pur și simplu perfecți pentru o asemenea ocazie. Îi spun că voi purta o rochie verde și ies de pe chat...

Fac un duș alla Narciso Rodriguez, mă dau cu laptele de corp, îmi prind părul blond în mod haotic, bikini La Perla roz, rochița Blumarine și îmi iau geanta vintage cu papagali, puțin lipstick Chanel și cobor scările fumând o țigară YSL. Piazza della Borsa era cam la 10 minute pe jos și profit de ocazie pentru a mă plimba pe străzile pustii. Ajung cu 5 minute înainte... nu era nimeni care să mă fi așteptat, așa că îmi aprind o a doua țigară. Lângă statuia cu pricina... o trecere de pietoni cu semafor. Verificam frenetic ceasul și continaum să mă întreb: oare și-a bătut joc de mine? Să fi fost doar o țeapă? Tocmai mie? Îmi făceam un discurs în minte: cu atâția virtuali pe net, este posibil ca tipul să nu fi crezut în veridicitatea pozei mele, să nu fi crezut în descrierea mea din profil?
Se apropie de mine un tip la 50 de ani, cu adevărat prost îmbrăcat, ca să nu spun de oribilele Hogan! Mă rog să nu fie el... și trece mai departe... wow... ce ușurare! Mă uit la ceas: întârziase 5 minute. Eram pe punctul de a-mi aprinde o țigară... când de partea opusă a semaforului văd un bărbat la 30 de ani, brunet-grizonat, bronzat, clasicul tip mediteranean! Și părea că mă privește de la distanță. Sunt fericită, nu îmi iau ochii de pe el. Sacou de in alb-murdar, t-shirt mulat negru, o pereche de jeans cu talie joasă și mocassini albaștri. Traversează și, văzându-mă atât de insistentă cu privirea, îmi zâmbește. Un zâmbet de un milion de dolari! Era exact așa cum am sperat, dar aveam de gând să îl mustrez și îi spun răstită: "Ai întârziat!". La care el, surprins, confuz, îmi dă replica: "Serios? La ce?" Și FLASH! Nu era tipul meu! Mă făcusem de rahat... era clar. Neștiind cum să ies din situația penibilă, mă decid să-i spun adevărul... că aveam întâlnire cu un tip, dar întârziase și că l-am confundat... la care adaug cu o voce dulce un "scuze". Minunea îmi zâmbește și mai frumos decât înainte și îmi pune întrebarea care avea să-mi schimbe ziua: "Și? Mai ai de gând sa-l astepti sau vrei sa vii cu mine?"... Oh my GOLD! Nu sunt o tarfa de strada, dar eram aprinsa si aveam nevoie de un barbat! El era asa de HOT, de ce sa fi zis nu? L-am urmat, iar el m-a luat de mana... LOL Paream doi indragostiti. Am facut prezentarile si i-am spus ca e prima data cand ma duc la un blind-date, doar ca tipul de pe net ma facuse curioasa... Clar ca stia ca era o minciuna, dar dupa look-ul meu avea confirmarea ca nu sunt o oarecare. Locuia aproape... as zice ca eram vecini de cartier. Lucra in showbizz si era cu trupa de teatru in oras pentru o serie de spectacole, el se ocupa de partea administrativa. Ochii lui albastri se potriveau de minune cu outfit-ul meu... era destinul, mi-am zis. Un apartament micut, dar foarte ingrijit. Ma gandeam la cosuletul meu si toate jucariile sexuale de acasa... Marco se apropie incet, privindu-mi buzele, iar eu ticaloasa cum sunt, imi musc buza inferioara. Innebunit de sclipirile Chanel, ma saruta cu pasiune. Chimia dintre noi era puternica, m-a prins in bratele sale si fara sa imi dau seama.... adio rochita Blumarine! Isi arunca sacoul si isi ridica t-shirt-ul dupa gat, expunandu-si splendoarea de fizic de sala. Sa fi castigat la loterie?
Sfarcurile-mi cereau sa fie rasfatate si am decis sa il conduc eu spre sani. Mi-am infipt unghiile in parul sau si i-am impins capul in zona care ma interesa. Mi-a muscat usor sfarcurile dupa care mi le-a supt ca un copil. O senzatie care mi-a dat fiori pe toata coloana. Speram sa continue totul pe acelasi ton, speram sa nu o aiba MICA! Am incercat sa ii desfac cureaua, nu mai aveam rabdare... dar nu mi-a dat voie, a preferat sa ma arunce pe pat si sa-mi exploreze bikini. Dupa ce mi-a udat chiloteii, i-a dat usor jos si mi-a desfacut larg picioarele pentru a se aseza comod in fata fluturasului fierbinte. Limba lui imi desena alfabetul... cunosteam bine tehnica (aviz debutantilor in cunilingus!). M-am relaxat si am profitat de serviciul de 5 stele! Mi-am inchis ochii, am inceput sa-mi masez sanii si ma jucam contractandu-mi muschii pubisului. Imi doream sa revad surasul de un milion de dolari... asa ca mi-am coborat mana dreapta pana la fluturas...
:-) Cand aratatorul meu i-a atins limba obraznica ce-mi "maltrata" clitorisul... atunci si-a ridicat privirea... mmm... era adorabil! I-am soptit: "Saruta-ma...". Imi simteam parfumul de nimfomana... eram dulce ca mierea... Tot ce imi doream in clipa aceea... Nu am avut timp nici sa ma gandesc la ce as fi vrut... Marco intuise. M-a penetrat incet si... fara a vedea dotarea... am simtit fiecare centimetru de placere... si am numarat multi de tot! "Marco, nu ai prezervative?", l-am intrebat imediat. Un alt milion de dolari.... si... "L-am pus deja, sunt precaut de felul meu!". I-am cuprins capul si l-am sarutat dulce. Cand a avut timp sa isi dea jos jeans-ii, sa ia un condom si sa si-l imbrace?
Gemea in timp ce ma penetra, iar eu cantam cu el. Se misca bine, dar mult prea lent pentru a-mi garanta un orgasm... Inainte de a-i da nota negativa... si-a scos pistolul (lolik) din mine! Am strigat un "Nu!", convinsa fiind ca se terminase deja... Dar de fapt vroia doar sa schimbam pozitia. Si m-a luat in brate din nou, m-a dus in salon si m-a asezat cu grija pe masa. Inca purtam sandalele Versus si ma simteam foarte bitchyNIMF. Incepea sa-mi placa tipul... si la pat. Pistolul era unul demn de apelativul "tun" si cred ca zambetul lui fermecator se datora capacitatii mele de a-l cuprinde intru totul. Mi-am asezat picioarele comod pe umerii lui si am inceput sa imi indrept fluturasul spre penisul lui. Pizduca imi era infometata si l-a papat pe tot, iar el, grijuliu, imi spune: "Sa imi zici daca te doare!"... Cum sa ma doara, cand era absolut perfect? Si, cu riscul de a risipi magia dintre noi, i-am zis: "Fute-ma tare, vreau sa te simt in mine!". Si acea fraza a luat-o ca pe un START de raliu. Nu puteam sa nu ma exprim si prin cuvinte... "!WOW!"!!! Aveam sa schimbam pozitia de nenumarate ori si cu fiecare schimb, Marco castiga o pozitie superioara in topul amantilor mei. Asta pana a ajuns Number One si am tipat de placere... Eram rezemata cu spatele de usa de la intrare, cu picioarele colac in jurul taliei sale, iar pilonul placerii mele... infipt in neobrazata-mi pizduca. Furnicaturi in tot corpul si o muscatura puternica de gat... ii zgariam cu unghiile spatele transpirat. Simtind ca traiesc asa momente intense, a accelerat ritmul si in acele clipe m-am pierdut, nu mai stiam cine sunt, nici cum ma cheama... a fost cel mai lung orgasm trait vreodata si pentru asta ii multumesc pana si astazi. Zambetul sau ma innebunea si nu am putut sa rezist tentatiei. I-am spus ca vreau sa se intinda pe pat, i-am scos prezervativul si i-am facut un sex oral... opera de arta! Nu imi divulg secretele, dar imi stiu face meseria! Dupa extaz... ii sclipeau ochii.... eheheh
Spre surprinderea mea, Marco nu era genul sex-dus-bye, ci a preferat sa ma sarute, sa ma mangaie... si dupa ce incheiasem capitolul sex... Se facuse seara, iar eu ma simteam ciudat, si desi imi placea compania lui, nu eram pregatita de un dupa sex... Ce putea sa urmeze? Cina? LOL M-am scuzat si am plecat, dandu-i un pupic pe nas. Insistase sa ma conduca acasa, dar nu stia ca locuiam extrem de aproape (nici nu trebuia sa afle! Sunt o femeie respectabila ahahah). Punct. A fost si o virgula mica, dupa cateva luni, ne-am intalnit pe strada... amandoi acompaniati... asa ca ne-am salutat doar cu cate un zambet, de data asta de 2 milioane de dolari...

from The Diary of A.E.

Niciun comentariu: