GEZA KOLAB
Love is hate, like truth the reason to lie
Sex your style! Find your VIP side!

luni, 16 noiembrie 2009

Falit?

De la ex la ex... s-a tras concluzia că m-aș găsi într-un impas existențial fatidic. Pe scurt, viața-mi până la aproape 25 de ani ar fi un eșec total. Și ce ar fi și mai rău de-atât? Nu mi se mai dau șanse de recuperare. I'm a dead man! LOL

Să o luăm cu începutul. Ex (omit numele, e lipsit de importanță) îmi spunea că îi lipsesc. Tot ea îmi spunea că ar vrea înapoi ceea ce am avut cândva. De ce unii oameni nu se pot disocia de trecut și țin cu dinții de amintiri? Ok. Nu e asta problema, ci întorsătura care au luat-o lucrurile. Când Ex a aflat că nu mai aveam niciun interes față de ea, a schimbat foaia. Și tot ce a descoperit de-a lungul relației noastre l-a întors împotriva mea. Din fericire, aveam as-ul din mânecă pregătit, ex-ul fostei mele. Eram la un bar mișto, bând Cosmopolitan împreună. A fost una dintre discuțiile cele mai interesante din viața mea: am aflat de cine fusesem îndrăgostit și de cine mă debarasasem... Doi bărbați își confesau experiența amoroasă cu aceeași panaramă. Un monstru cu două fețe. Una prezentabilă și sensibilă, alta necioplită și egoistă. Orbiți de dragoste (făcătură!, că nu era nici frumoasă, nici inteligentă, nici simpatică... doar falsă; puncta mereu pe compasiunea celorlalți), nu am putut recunoaște evidentul: ea era o parșivă cu diplomă de excelență, își urmarea propriile interese și reușea până să și plângă cu lacrimi, pentru a obține absolut orice. Nu o făcea pentru bani, cât pentru a obține un statut social, o apartenență fictivă la o clasă socială în care nu își va găsi vreodată locul. E ca-n povestea cu pantoful Cenușăresei, când surorile vitrege au încercat metode absurde pentru a-și potrivi pantoful. Vorba mamei mele: "o maimuță îmbrăcată în mătăsuri, va rămâne mereu o maimuță".

Chat-ul cu ex-ul lui Ex mi-a deschis ochii larg și nu ne-am putut abține să nu îi scriem un SMS, informând-o de mica noastră întâlnire. Tare de tot! Nu ne așteptam la o asemenea reacție... mai ales că tipa se întorsese cu coada între picioare la interlocutorul meu... avea nevoie de iubire, alias sponsor. Împreună am reușit să reconstruim puzzle-ul vieții madamei și ne amuzam copios. La început disturbată de întâlnirea noastră, încetul cu încetul și-a scos colții, și într-un mod cât se poate de non-elegant ne-a atacat pe amândoi cu injurii de cea mai joasă speță. Respect zero pentru cei care cândva îi întinseseră prințesei o mână de ajutor, uneori chiar cărțile de credit. Ne-am coborât la nivelul dânsei și i-am răspuns pe același ton, la fiecare mesaj.

Prinsă fiind cu musca pe căciulă, tipa continua să se țină tare și cu nasul pe sus, ajungând la un discurs în care ea stătea pe un piedestal și ne judeca nouă viețile. Acum, mă întreb, cu ce curaj a scris acele SMS-uri... de unde atâta nerușinare într-o ființă atât de banală? Printre altele, și-a permis să-mi pună mie eticheta de "falit". Inteligentul lasă întotdeauna de la el... așa se zice... dar, uneori, a fi galant e tradus în a fi fraier. Așa că m-am hotarât să-i răspund provocărilor: sunt falit dacă la vârsta mea am un curriculum de invidiat? Răspuns: "da, freci menta toată ziua la ai tăi 25 de ani". Sunt falit dacă nu sunt angajat undeva, dar îmi dedic timpul scrierii unui roman? (LOL) Mă așteptam tocmai de la ea să aprecieze o carte, când nu citise în viața ei măcar una? Răspuns la subiect: inexistent. Răspuns alternativ: "în loc să-ți vezi de motivele reale pentru care te-ai întors în the-big-city, faci ore de dirigenție. Ești nefutut?". Nu o să mă pun acum să reproduc discuția noastră, dar bănuiesc că e suficient pentru ca oricine să-și facă o idee. Ca să nu mă pun eu într-o lumină favorabilă, recunosc că i-am scris și eu să-și controleze limbajul, dacă nu vrea să o izbesc de toți pereții.... sau... i-am cerut un minim de respect față de cel căruia i-a fost târfă atația ani. Răspuns direct: "nu merită respectul meu, tot ce a făcut a fost cu un scop". Traducere: i-am cerut bani, cadouri și mi-a satisfăcut toate mofturile... dar eu i-am oferit privilegiul de a-mi face companie. You f*cking bitch!

Și fătuca se consideră plină de calități și cu un viitor sclipitor (fie vorba între noi, e necitită, pseudo-analfabetă, lipsită de talente, pisicoasă și interesata). Cine o vrea cu o asemenea carte de vizită? Desigur, nu îi neg capacitatea de a se vinde bine ca produs, dar mă așteptam să-și țină privirea undeva la 30 de grade, dată fiind situația penibilă în care se afla. Dar cât poți pretinde de la un asemenea specimen? Nu mi-a rănit orgoliul numindu-mă "falit", dar m-a facut să conștientizez cu ce gunoi mi-am pierdut timpul și câtor ocazii am dat cu piciorul... Dacă e să trag linie și să îmi înșir toate realizările de până acum... m-aș umfla prea mult în pene... oricum nu sufăr eu de modestie... dar acum nu e cazul. Viața nu e întotdeauna sclipitoare, dar nu e niciodată neînsemnată. Ar fi culmea să mă simt la capătul vieții, tocmai acum! Munca intelectuală nu a fost niciodata apreciată de inculți, de asta nu am rămas cu gura căscată citind afirmațiile prostituatei.

Spre surprinderea amândurora, Ex nu era singură. Ultimul mesaj pe care ni l-a trimis nu mai avea erori ortografice, iar vocabularul devenise brusc elevat. Să fi fost un nou sponsor ori amici mai culți? Tipa noastră a încetat să răspundă după ce negase că ar fi mințit vreodată pe vreunul dintre noi. Eu, super amuzat de situație, m-am pus să-i scriu o listă de vreo 3-4 minciuni esențiale și penibile (le spusese pentru a impresiona cu o sensibilitate imaginară și pentru a masca profitul pe care îl dobândise în urma relațiilor sale). De la acele mesaje s-a lăsat cu silențiu. Noi doi, foști-fraieri, ne-am văzut de ale noastre povești și ne-am distrat ca doi camarazi... aveam mai multe în comun de cât ne-am fi închipuit (nu doar o pizducă de mahala!)

P.S.: Ex mi-a zis că sunt "ratat", nu "falit". Cică mi-aș fi ratat viața, când a ei abia atunci începuse! Ea are 22 de ani și urmează cursurile unei facultăți... zic urmează, pentru că nu are capacități intelectuale pentru a studia. Are mari dificultăți materiale și e în căutări disperate de sponsori. Asta e, fiecare cu neajunsurile lui!

Geza Kolab, un falit

2 comentarii:

Anonim spunea...

.....cine stie cunoaste ...minciuna are picioare scurte!

Dahlia Wegrzynowski spunea...

:)) Uneori le are chiaaar lungi