GEZA KOLAB
Love is hate, like truth the reason to lie
Sex your style! Find your VIP side!

marți, 17 noiembrie 2009

Nu sunt gay

Sub clar de lună
Un trandafir galben
Murmur de cuvinte fără sens
Parfumul tău mă înfioară

Priviri timide
Eu compromițător
Mă descopăr insuficient
Tăinuiesc conflictul

Te iau de mână
Zâmbesc lunii
Sclipiri în ochii tăi umezi
Deschis îți spun

Nu sunt gay

Sub clar de lună
Priviri timide
Te iau de mână
Nu sunt gay

Un trandafir galben
Eu compromițător
Zâmbesc lunii
Nu sunt gay

Murmur de cuvinte fără sens
Mă descopăr insuficient
Sclipiri în ochii tăi umezi
Nu sunt gay

Parfumul tău mă înfioară
Tăinuiesc conflictul
Deschis îți spun
Nu sunt gay

Postfață:
Ne cunoșteam de câțiva ani, iar el îmi confesase iubirea de nenumărate ori. M-a implorat să ne vedem. Era târziu, liniște, întuneric, lună plină. Mi-a dăruit un trandafir galben și mi-a spus cele mai frumoase cuvinte de amor. Eram vrăjit de miresmele ce-l însoțeau, nu reușeam să-l privesc în ochi, îmi era rușine de mine, de cum și ce ar fi trebuit să zic. M-aș fi putut lăsa îmbrațișat, dar ar fi fost ca și cum aș fi călcat într-o prăpastie. I-am luat mâna și i-am strâns-o privind luna. În ochii lui vedeam lacrimi. I-am șoptit că nu aș putea fi altfel decât sunt și că avea să fie fericit alături de cineva care îl merita cu adevărat. Eu nu pot fi gay.

Pentru Lucian, azi a fost ziua lui.

2 comentarii:

Floryn spunea...

interesat dar am o intrebare :D tu ai compus poezia?

Geza Kolab spunea...

Toate textele publicate pe acest blog îmi aparțin